Maksu-, toimitus- ja palautustavat

1. Maksutavat

1.1 Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

1.2 Miten voin maksaa osamaksulla?

Osamaksulla maksaminen onnistuu helposti:

    1.  Klikkaa osoitetietojen täyttämisen jälkeen “lähetä tilaus”.
    2. Tämän jälkeen siirryt maksuvaihtoehtoihin jonka jälkeen klikkaa maksuvaihtoehdoksi “Lasku, osamaksu”-kuvaa jonka jälkeen voit maksaa Collectorin osamaksulla.
    3. Täytä tiedot ja olet valmis!

Lisätietoja osamaksusta saat Collectorin-sivuilta

2. Tilaus

2.1 Mistä tiedän tilauksen lähteneen?

Saat tilaukseen liittyvän vahvistuksen sähköpostiisi. Tämän jälkeen saat sähköpostilla ilmoituksen ”Tilaus … on valmis” kun tilaus on käsitelty ja paketti matkalla sinulle. Sähköpostin mukana saat myös lähetystunnuksen, jolla voit seurata lähetystäsi osoitteessa http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/seuranta/#/. Lähetyksen tiedot eivät välttämättä näy heti seurannassa, vaan ne päivittyvät yleensä pienellä viiveellä.

2.2 Kun tilaus on lähtenyt: koska ja miten saat pakettisi?

Kun tilaus on saapunut lähimpään Postiin, paketin noutaminen onnistuu sieltä lähettämällämme lähetystunnuksella. Posti lähettää sinulle saapumisilmoituksen tekstiviestitse. Pidä siis lähetystunnus ja/tai saapumisilmoitus tallessa!

2.3 Toimitusaika

Tilaukset käsitellään joka arkipäivä klo 15:30 mennessä. Tämän jälkeen tulevat tilaukset käsitellään seuraavana työpäivänä. Puhelimet siirtyvät Postin kuljetukseen päivittäin klo 16-17 välillä. Kuljetusaika on yleensä 1-3 työpäivää.

Huom! Varaa puhelin-osion kautta tilatuissa puhelimissa toimitusaika vaihtelee 1-10 työpäivän välillä eli riippuen siitä, missä vaiheessa puhelimet ovat saapumassa varastollemme. Tuota ei näe vielä toistaiseksi tätä tarkemmin sivustolta.

Käsittelemme tilauksia 5-7 päivänä viikossa. Mikäli meidän käsittelyajoissamme on poikkeuksia, ilmoitamme siitä sivustolla ja/tai tilauksen käsittelyn yhteydessä.

Emme ota vastuuta mikäli kuljetusaika pitenee elektroniikan myyjästä tai logistiikkayhtiöstä johtuvan viiveen takia. Ilmoitamme tästä sinulle näin sattuessa.

Pyrimme aina poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet sivustolta. Jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi sinulle.

3. Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen toistaiseksi vain Postia jotta lähetykset saadaan hoidettua mahdollisimman kustannustehokkaasti.

3.1 Postipaketti

Postin Postipaketti maksaa 7,85e. Hinta sisältää ALV:n sekä pakkaus- ja käsittelykulut.

3.2 Myyntialue

Swappie.fi markkinapaikalla myytäviä tuotteita toimitetaan Manner-Suomen alueelle.

4. Palautus

Annamme kattavan kuvan myytävästä elektroniikasta Swappien sivuilla. Mikäli et löydä etsimääsi tietoa, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme ennen tilausta.

Jos tuote kuitenkin olennaisesti eroaa kuvauksesta, ilmoitathan tästä meille 72 tunnin kuluessa vastaanotettuasi tuotteen. Käsittelemme tilanteet tapauskohtaisesti.

Palautusoikeus kuluttajalla on kuluttajansuojalain mukaisesti. Hyväksytyt palautukset tehdään veloituksetta.

4.1 Palautuksen teko-ohje

Seuraavat ohjeet pätevät, mikäli kuluttajansuojalain mukainen palautusoikeus on voimassa.

1. Ota aina meihin ensin yhteys ja lähetämme tiedon palautuksesta Postille.
2. Pakkaa tuote/tuotteet hyvin kestävään pakettiin (esimerkiksi paketti, jossa lähetys on tullut).
3. Laita mukaan yhteystietosi tilinumeroineen (sekä esimerkiksi saamasi lähetyslista).
4. Vie palautettavat tuotteet lähimmälle Postin toimipisteelle pakattuina ja suojattuina.
5. Kerro kyseessä olevan DigiLean Nordic Oy:n asiakaspalautus ja näytä antamaamme palautustunnusta.

5. Reklamaatio

Valitettavasti kuljetusyhtiö huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja tehdä tästä reklamaatio jo tiskillä.

5.1 Kirjaa havaitut vauriot toimitusta hakiessa rahtikirjaan

Mikäli havaitset vaurioitumisen luovutuksen jälkeen, ota välittömästi yhteys kuljetusyhtiöön ja tee vahinkoilmoitus!

Löydät Postin vahingonkorvaushakemuksen täältä http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/lomakkeet/vahingonkorvaushakemus.html .

Ilmoita vauriosta välittömästi myös myös meille info(at)swappie.fi.

5.2 Swappie.fi (kaikissa toimitusehtoihin liittyvissä asioissa)

Sähköposti: info(at)swappie.fi
Asiakaspalvelun chat: sivuston oikea alalaita.